zaterdag 7 juli 2012

Groen II

Ik heb besloten het schilderwerk aan de bibliotheek te accepteren zoals het nu is. Misschien waren mijn verwachtingen wat te hoog gespannen. Twee dingen die mij vooral zijn tegengevallen zijn:
- dat het nog steeds niet overal dekkend geschilderd is,
- dat er veel zakkers in het werk zitten.
Gelukkig zijn er ook positieve punten. Ik ben sowieso heel blij dat de bibliotheek weer mooi groen is en dat de verf goed hecht en bijna overal dekt. De schilder heeft me goed geholpen bij de kleurkeuze en ik ben blij dat hij zonder discussie het werk over heeft gedaan en dat hij zonder meer de beschadigingen die waren ontstaan door vervolgwerkzaamheden heeft meegenomen in het herstel. Het is echt een mooie basis voor de bibliotheek geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten